Szkolenie „Komunikacja OPS-PUP, Klient-OPS i Klient-PUP, w tym profesjonalna obsługa”

W dniach 26-27 stycznia 2015 r. odbyło się 2-dniowe szkolenie „Komunikacja OPS-PUP, Klient-OPS i Klient-PUP, w tym profesjonalna obsługa”, które było skierowane do pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej oraz powiatowych urzędów pracy. Głównymi zagadnieniami szkolenia były: komunikacja OPS – PUP – jak wzmocnić przepływ informacji pomiędzy instytucjami, komunikacja Klient – OPS i Klient – PUP, profesjonalna obsługa klienta: służebny charakter pracy OPS i PUP, budowanie pozytywnych relacji
z klientem, rozmowa z trudnym klientem, budowanie pozytywnego wizerunku instytucji przez pracowników.
Trenerem szkolenia był Pan Igor Mertyn z firmy Biuro Obsługi Inicjatyw Europejskich
w Łodzi.
Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzymał zaświadczenie potwierdzające udział
i zawierające informację o tematyce oraz wymiarze godzin szkolenia.

Strona główna
Listopad 2019
P W Ś C P S N
« cze    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Strony archiwalne
Archiwum roku 2013