Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w 2021 r.

Zgodnie z art. 41 ust. 2c ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi „Wójt (burmistrz, prezydent miasta) sporządza na podstawie ankiety opracowanej przez Centrum informację z realizacji działań podejmowanych w danym roku, które wynikają z gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii, i przesyła ją do Centrum w terminie do dnia 15 kwietnia roku następującego po roku, którego dotyczy informacja”.

Powyższy przepis dotyczy programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii, a zgodnie z art. 22 ust. 2 ustawy zmieniającej ustawę o zdrowiu publicznym pierwszą informację z realizacji tego programu wójt (burmistrz, prezydent miasta) sporządza za 2022 rok.

W aktualnym stanie prawnym nie istnieje przepis, na mocy którego należałoby wymagać sporządzenia przez gminę informacji z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w 2021 roku.